KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY - PIŁKA RĘCZNA DZIEWCZĄT -SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE PDF Drukuj Email
Wpisany przez MOS   
Piątek, 20 Styczeń 2017 07:17

KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY

PIŁKA RĘCZNA DZIEWCZĄT - SPG

 

Terminy: 25.01, 8.02, 28.02.2017 – Dziewczęta

Miejsce: Park Sportowy ul .Złotnicza 12

Godzina: 9.00

  • Organizator prosi o przybycie zespołów wraz z opiekunami co najmniej pół godziny przed rozpoczęciem meczu.

Mecze 25. 01. 2017 r

(M1) Godz. 9.30 ZSO Nr 1 - ZSE-T

(M2) Godz. 10.15 ZST Mech - II LO/ZSO nr 2

(M3) Godz. 11.00 ZSLiZ Nr 2 - ZSOiT

Mecze 8. 02. 2017 r

(M4) Godz. 9.30 zw(M1) - zw(M2)

(M6) Godz. 10.15 P meczu 1 - P meczu 2

(M5) Godz. 11.00 P meczu 4 - P meczu 3

Mecze 28. 02. 2017 r Finały

Godz. 8.30

(M7) Godz. 9.00 półfinał ZW meczu 3 - ZW meczu 5

(M8) Godz. 9.45 półfinał ZW meczu 4 - Zw meczu 6

(M9) Godz. 10.30 mecz o III miejsce

(M10) Godz. 11.15 mecz o i miejsce

ZW - zwycięzca meczu

P - przegrany meczu

 

Regulamin rozgrywek:

  • Zespoły składają się maksymalnie z 14 zawodników – rocznik 1997 i młodsi.

  • Zgodnie z ustaleniami na naradzie mecz nie może rozpocząć się gdy drużyna liczy mniej niż 7 zawodników

  • Czas gry dostosowany zostanie do liczby zgłoszonych zespołów

  • Drużyna ma prawo wziąć jednominutowy czas w każdej połowie meczu

  • Dowolny system ustawienia obrony podczas całego meczu.

  • Zmiany zawodników możliwe są w dowolnym momencie meczu, a nie tylko, wtedy gdy drużyna zmieniająca zawodnika jest w posiadaniu piłki

  • Zawodnicy zobowiązani są do posiadania jednolitych strojów z widocznymi numerami

  • W sprawach w regulaminie decyduje organizator

  • W przypadku remisu ( kiedy musi być wyłoniony zwycięzca), zarządza się dogrywkę 2x5 minut

  • Za wygrane spotkanie, drużyna otrzymuje 2pkt, za remis-1 pkt, za przegrane 0 pkt

  • Organizator prosi o przybycie zespołów wraz z opiekunami co najmniej pół godziny przed rozpoczęciem meczu.

Sprawy organizacyjne:

Dokumentem stwierdzającym dopuszczenie do zawodów jest imienna lista uczniów (wydruk z SRS) potwierdzona przez Dyrektora szkoły.

Kalendarz SZS na rok szkolny 2016/2017

Regulamin ogólny SZSstr.6 rozdz. IV pkt 7a i b

Przy weryfikacji dokumentów wymagane będzie pokazanie organizatorowi:

  1. listy imiennej zawodników podpisanej przez dyrektora szkoły wygenerowanej z Systemu Rejestracji szkół sporządzonej na podstawie dokumentacji o badaniach profilaktycznych. Dyrektor swoim podpisem stwierdza, że zawodnicy są uczniami konkretnej szkoły oraz, że posiadają kategorię zdrowia, która pozwala na udział w zawodach konkretnej dyscypliny sportu.

Uwaga!!! Zespoły, które nie będą posiadały takiej listy imiennej nie zostaną dopuszczone do zawodów.

  1. aktualnej legitymacji szkolnej

wzór listy zgłoszeń znajduje się w informacyjnej części Kalendarza

Dział Organizacji Imprez Sportowych MOS

Ryszard Stroński